Skupaj v skrbi za stranke

V septembru smo v podjetju OPH Oktal Pharma d.o.o. za vodstvo določenih slovenskih javnih lekarniških zavodov in za izbrane zasebne lekarne organizirali dogodek povezan z merchandisingom. Govorili smo o skrbi za specifično optimalno predstavitev kozmetičnih in dermokozmetičnih izdelkov v lekarnah na osnovi z empatijo ugotovljenih potreb strank.

Na ta način ustvarjamo zaupanja vredno okolje v katerem ob strokovnem svetovanju in osveščanju zagotavljamo kakovostno, učinkovito in neprekinjeno preskrbo z izdelki in storitvami za ohranjanje zdravja in dobrega počutja. Svoje znanje in izkušnje je z nami delila Sophie Bouyssie, International Development Manager - Merchandising & Trade Marketing iz podjetja Pierre Fabre, ki sodi med svetovno vodilne proizvajalce dermokozmetike.  Živimo v svetu, kjer je zunanji videz vse bolj pomemben. Lepota v vsakem pomenu besede je nekaj kar nas privlači in k čemer vsi stremimo. 
Zato je zunanja podoba in stranki prijazna opremljenost lekarn izrednega pomena. 
Namen je lekarno in police urediti na način, ki bo dostopen strankam in bo omogočal razlikovanje blagovnih znamk, z namenom, da se bodo stranke v izbrani lekarni dobro počutile in da se bodo vanjo rade vračale po nasvet strokovnega osebja in celovito oskrbo.